شهرداری رشت
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
به وب سایت سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری رشت خوش آمدید
هشدار سازمان آتش نشانی رشت نسبت به ایمنی در برابر وزش باد گرم و آتش سوزی علفزارها/ آتش نشانی رشت 1399/10/25
هشدار سازمان آتش نشانی رشت نسبت به ایمنی در برابر وزش باد گرم و آتش سوزی علفزارها/ آتش نشانی رشت

 
 

125رشت- به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، شهرام مومنی" رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت از آمادگی سازمان آتش نشانی، آتش نشانان و ناوگان خودرویی در 14 ایستگاه آتش نشانی رشت در مقابله با حوادث خبر داد.

مومنی در پی وزش باد گرم و احتمال بروز حوادثی همچون آتش سوزی و ریزش آوار به شهروندان توصیه کرد: از محکم بودن حلب های شیروانی و سفال در پشت بام ها و همچنین مصالح ساختمان های در حال احداث جهت پیشگیری از ریزش آوار اطمینان حاصل نموده و از قرار دادن گلدان ها و وسایل معلق بدون محافظ در ارتفاعات جلوگیری کرده تا از احتمال سقوط و نهایتا آسیب دیدگی شهروندان پیشگیری نمائیم.

وی در ادامه با اشاره به وزش باد گرم به شدت آتش سوزی علفزار وضایعات اشاره داشت و افزود: با توجه به وزش شدید باد گرم از شهروندان به ویژه جنگلنشینان خواسته می شود تا جهت پاک سازی محوطه اطراف منازل خود به شدت از روشن نمودن آتش خودداری کنند زیرا با توجه به تجربیات گذشته احتمال گسترش و نهایتا آتشسوزی و سرایت به منازل مسکونی وجود دارد.

وی تاکید کرد در گذشته شاهد برپایی آتش و سوزاندن ضایعات و علفزار در کنار دیواره های ایزوگام منازل بودیم که آتش از طریق ایزوگام به منازل سرایت می کرد که ضرورت دارد شهروندان از این اقدام خودداری کنند.

 
 

 
 
تعداد بازدید: 1433
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal