شهرداری رشت
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
به وب سایت سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری رشت خوش آمدید
مهار آتش کارگاه طلا سازی در بازار رشت/ آتش نشانی رشت 1399/10/24
مهار آتش کارگاه طلا سازی در بازار رشت/ آتش نشانی رشت

 
 

125رشت- به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، حادثه آتش سوزی در ساعت 10:20 صبح امروز 24 دی 99 به آتش نشانان اطلاع داده شد.

شهرام مومنی" رییس سازمان آتش‌نشانی رشت از اعزام 35 تن از آتش نشان بهمراه 10 دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه واقع در بازار رشت، راسته زرگران، پشت پاساژ پردیس خبر داد.

وی با بیان اینکه علت حادثه درکارگاه طلاسازی؛ بی احتیاطی و استفاده از بنزین در کنار بخاری روشن بوده، ادامه داد: خوشبختانه با توجه به اطلاع به موقع شهروندان و حضور آتش نشانان مستقر در ایستگاه بازار مانع از گسترش و پیشروی آتش شد.

وی به مصدومیت، جراحت وسوختگی 3 تن از شهروندان(کارگرمغازه) در جریان این آتش سوزی و سوختگی از ناحیه دست، صورت و گردن وشکم اشاره داشت و گفت: مصدومین جهت انجام مراحل درمان به عوامل اورژانس سپرده شدند.

مومنی با تاکید بر اینکه محل آتش سوزی کارگاه طلا سازی بوده و با وجود مواد قابل اشتعال وسیلندرهای متعدد هوا برش احتمال انفجار و سرایت آتش بیشتر و بیشتر می شد، گفت: خوشبختانه با عکس العمل به موقع آتش نشانان این آتش سوزی گسترشی نداشت و با اقدام سریع آتش نشانان از پیشروی آن جلوگیری شد.

 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
تعداد بازدید: 1655
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal