شهرداری منطقه دو رشت
1399/12/28 مدیر منطقه دو شهرداری رشت خبر داد؛ صدور پروانه ساخت پردیس سینمایی در سینما انقلاب سابق
مدیر منطقه دو شهرداری رشت خبر داد؛ صدور پروانه ساخت پردیس سینمایی در سینما انقلاب سابق
 مدیر منطقه دو شهرداری رشت از صدور پروانه پردیس سینمایی در سینما انقلاب سابق خبر داد.
یوسف یزدانی با اشاره به صدور پروانه پردیس سینمایی در سینما انقلاب، گفت: سینما انقلاب به مدت 13 سال در بافت مرکزی شهر به حال خود رها شده بود و راه اندازی آن همواره یکی از دغدغه های فعالین فرهنگی بوده است.

مدیر منطقه دو شهرداری رشت به اعلام آمادگی مالکین سینما انقلاب برای سرمایه گذاری و احداث مجتمع فرهنگی تجاری اشاره کرد و افزود: طی جلساتی که با مالکین این سینما داشتیم سعی کردیم با لحاظ منافع شهر و سرمایه گذاران نهایت تعامل و همکاری را با این عزیزان داشته باشیم تا ضمن رعایت حقوق طرفین به شرایط مناسبی برای احداث پردیس سینمایی در سینما انقلاب دست یابیم. 

یوسف یزدانی با بیان اینکه ساخت مجتمع های تجاری فرهنگی، رونق اقتصادی را برای شهر به همراه دارد، بیان داشت: ساخت چنین مجتمع هایی می تواند علاوه بر ایجاد اشتغال باعث رونق صنعت گردشگری شود.

وی در ادامه تسهیل امور مربوط به سرمایه گذاران را برای توسعه شهر ضروری خواند و گفت: تاثیر جذب سرمایه و جلب نظر سرمایه گذاران در توسعه و رشد شهر بر کسی پوشیده نیست.

یوسف یزدانی در پایان ضمن امیدواری برای ایجاد بسترهای لازم برای جذب سرمایه، افزود: رویکرد ما در منطقه دو حمایت از سرمایه گذاران است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد‌.
 
 
تعداد بازدید: 1666
تلفن تماس:                  01333329745 الی 6
 دورنگار:                        01333346567
 آدرس:  رشت،خیابان امام خمینی،میدان دکتر حشمت،چله خانه، منطقه دو شهرداری رشت
پست الکترونیک:                    info@rasht.ir
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه دو رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal